בשורה להורים: הידע ששווה GOLD

עפר גדנקן No Comments on בשורה להורים: הידע ששווה GOLD

בחודשים האחרונים הגיעה הבשורה שהביאה לראשונה גם למשפחה החרדית את 'מטרנה גולד' בכשרות מהודרת. עכשיו, עם פתיחת המכירה לכלל השוק בישראל יצאנו להתחקות אחר פריצת הדרך ששילבה את רכיב ה-HM-O בתמ"ל (תרכובת מזון לתינוקות)

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

פריצת הדרך המשמעותית בתזונת תינוקות שהתרחשה בשנים האחרונות היא היכולת לייצר ולהוסיף את רכיב ה HM-O מסוג 2'-FL הנפוץ ביותר*. הוספת רכיב ה-HMO נמצאה בטוחה לשימוש בתינוקות החל מגיל לידה ומאושרת ע"י רשויות בריאות מוכרות בעולם.

חברת מטרנה הייתה הראשונה שהשיקה בארץ את מטרנה GOLD, תמ"ל מועשר ב-HMO מהסוג השכיח ביותר בקרב אימהות (2’FL)*. פיתוח המוצר התאפשר הודות לחיבור של מטרנה למרכז המחקר העולמי של חברת האם, נסטלה, המובילה העולמית בתזונת תינוקות.  חברת נסטלה הייתה הראשונה שחקרה את השפעת הוספת ה-HMO למוצריה והשיקה אותם באירופה ובישראל. בחודשים האחרונים היא פתחה את האפשרות לתמ"ל ה-GOLD גם בפני המשפחה החרדית עם הכשרות של בד"ץ 'העדה החרדית'.

אז מה כל-כך מיוחד ברכיב הזה שנחשב בעיני רבים לפריצת דרך משמעותית? בשביל זה צריך לחזור מעט אחורה. התינוקות נולדים עם מערכת חיסונית ומערכת עיכול לא לגמרי בשלות ופחות עמידות מפני גורמים לא רצויים. בדיוק כאן מגיע ה-HMO שמשמש כבעל תפקיד בהגנה החיסונית שמספקת ההזנה הטבעית.

מטרנה, המהווה את הבחירה של מרבית האימהות בישראל בכלל ובפרט בקרב הציבור החרדי, פועלת ללא לאות על מנת לספק תרכובות מזון לתינוקות (תמ"ל) איכותיות ומתקדמות ובכשרות המהודרת ביותר. מטרנה מחויבת הן לאיכות והן לכשרות מהודרת ותמיד הייתה הראשונה לחבר בין השניים ולהשקיע בפיתוח מוצריה כדי להציע את המגוון הרחב ביותר בכשרות בד"צ העדה החרדית.

עם השלמת הפיתוח ופתיחת מטרנה גולד בכשרות בד"ץ לכלל השוק, מטרנה מציגה נדבך נוסף בחתירה המתמדת שלה לחדשנות. מדובר בבשורה משמעותית להורים ולתינוקות מהמגזר החרדי שיכולים להנות מתמ"ל המכיל שילוב רכיבים ייחודי עם הרכיב החדשני מסוג HM-O, אומגה 3 ו-6 ופרוביוטיקה בכל השלבים.

*לתשומת לב חלב אם המזון הטוב ביותר לתינוק *ה HM-O  בתמ"ל אינם מופקים מחלב אם



0 תגובות